معتبرترین نمایشگاه لوازم یدکی در جهان

نمایشگاه های لوازم یدکی و قطعات خودرو رویدادهای مهمی در صنایع خودروسازی و تولیدی هستند که بستری را برای شرکت ها فراهم می کند تا آخرین محصولات، فناوری ها و نوآوری های خود را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه ها تولید کنندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و متخصصان صنعت را از سراسر جهان جذب می کند. در زیر لیستی از معتبرترین نمایشگاه های لوازم یدکی در سطح جهان آمده است:

 

  1. اتومکانیکا فرانکفورت

– مکان: فرانکفورت، آلمان

– اهمیت: بزرگترین و بین المللی ترین نمایشگاه تجاری برای بازار پس از فروش خودرو که قطعات یدکی، لوازم جانبی، تعمیر و نگهداری را پوشش می دهد.

– برترین ها: دارای غرفه داران از بیش از 70 کشور جهان است که محصولاتی از قطعات OEM گرفته تا راه حل های پس از فروش را به نمایش می گذارد.

–  فراوانی:  دوسالانه (سالهای زوج، معمولاً در سپتامبر).

 

 

 

  1. AAPEX (نمایشگاه محصولات پس از فروش خودرو)

–  مکان:  لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده آمریکا

–  اهمیت:  یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری قطعات خودرو پس از فروش در آمریکای شمالی، که با نمایشگاه SEMA برگزار می شود.

– برترین ها: بر قطعات جایگزین، لوازم جانبی و فناوری های تعمیر تمرکز می کند و خریداران و تامین کنندگان را از سراسر جهان جذب می کند.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در نوامبر).

 

 

 

  1. SEMA Show

–  مکان:  لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده آمریکا

–  اهمیت:  در حالی که SEMA در درجه اول برای وسایل نقلیه سفارشی و لوازم جانبی پس از فروش شناخته شده است، همچنین دارای طیف گسترده ای از قطعات یدکی و اجزای عملکردی است.

–  نکات برجسته:  مرکزی برای نوآوری در سفارشی سازی خودرو و قطعات عملکرد.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در نوامبر).

 

 

 

  1. اتومکانیکا بیرمنگام

–  مکان:  بیرمنگام، انگلستان

–  اهمیت:  بزرگترین نمایشگاه تجاری بریتانیا برای بازار پس از فروش خودرو، شامل قطعات یدکی، عیب یابی و تجهیزات تعمیر.

–  نکات برجسته:  بر آخرین روندها و فن آوری ها در بازار پس از خودرو تمرکز می کند.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در ژوئن).

 

 

 

  1. اتومکانیکا دبی

– مکان: دبی، امارات

–  اهمیت:  بزرگترین نمایشگاه پس از فروش خودرو در خاورمیانه که به عنوان دروازه ای به بازارهای نوظهور در منطقه عمل می کند.

– برترین ها: دارای طیف گسترده ای از قطعات یدکی، لوازم جانبی و راه حل های تعمیر است که بازدیدکنندگان را از آفریقا، آسیا و خاورمیانه جذب می کند.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در نوامبر).

 

 

 

  1. تجهیز خودکار

–  مکان:  پاریس، فرانسه

–  اهمیت:  نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازار پس از فروش خودرو در اروپا که قطعات یدکی، تجهیزات و خدمات را پوشش می دهد.

–  نکات برجسته:  بر نوآوری و پایداری در بازار پس از خودرو تمرکز می کند.

–  فراوانی:  دوسالانه (سالهای فرد، معمولاً در ماه اکتبر).

 

 

 

  1. اتومکانیکا استانبول

– مکان: استانبول، ترکیه

–  اهمیت:  یک نمایشگاه کلیدی برای بازار پس از فروش خودرو در شرق اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا.

–  نکات برجسته:  دارای طیف گسترده ای از قطعات یدکی، تجهیزات تعمیر و لوازم جانبی است.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در آوریل).

 

 

 

  1. اتومکانیکا شانگهای

– مکان: شانگهای، چین

– اهمیت: بزرگترین رویداد Automechanika در سطح جهان، با تمرکز بر بازار به سرعت در حال رشد خودروهای آسیایی.

–  نکات برجسته:  قطعات یدکی، ابزار تعمیر و تجهیزات تشخیصی را از تولید کنندگان پیشرو به نمایش می گذارد.

–  فرکانس:  سالانه (معمولا در ماه دسامبر).

 

 

 

  1. MIMS (سالن بین المللی اتومبیل مسکو)

– مکان: مسکو، روسیه

–  اهمیت:  یک نمایشگاه بزرگ برای بازار پس از فروش خودرو در روسیه و اروپای شرقی.

–  نکات برجسته:  ویژگی های قطعات یدکی، لوازم جانبی، و فن آوری های تعمیر.

–  فرکانس:  سالانه (معمولا در ماه اوت).

 

 

 

  1. INA PAACE Automechanika Mexico City

–  مکان:  مکزیکو سیتی، مکزیک

–  اهمیت:  پیشرو نمایشگاه تجاری پس از فروش خودرو در آمریکای لاتین.

–  نکات برجسته:  تمرکز بر قطعات یدکی، تجهیزات تعمیر، و راه حل های پس از فروش.

–  فرکانس:  سالانه (معمولا در ماه جولای).

 

 

 

  1. اتومکانیکا ژوهانسبورگ

– مکان: ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

–  اهمیت:  بزرگترین نمایشگاه پس از فروش خودرو در آفریقا.

–  نکات برجسته:  دارای قطعات یدکی، لوازم جانبی، و فن آوری های تعمیر متناسب با بازار آفریقا است.

–  فراوانی:  دوسالانه (سالهای زوج، معمولاً در ژوئن).

 

 

 

  1. اتومکانیکا کوالالامپور

– مکان: کوالالامپور، مالزی

–  اهمیت:  یک نمایشگاه کلیدی برای بازار پس از فروش خودرو در آسیای جنوب شرقی.

–  نکات برجسته:  تمرکز بر قطعات یدکی، تجهیزات تعمیر، و راه حل های پس از فروش.

–  فرکانس:  سالانه (معمولا در ماه مارس).

 

 

 

  1. اتومکانیکا هوشی مین

– مکان: شهر هوشی مین، ویتنام

–  اهمیت:  یک نمایشگاه رو به رشد برای بازار پس از فروش خودرو در جنوب شرقی آسیا.

–  نکات برجسته:  ویژگی های قطعات یدکی، لوازم جانبی، و فن آوری های تعمیر.

–  فرکانس:  سالانه (معمولاً در ژوئن).

 

 

 

  1. پوزنان اتومکانیک

– مکان: پوزنان، لهستان

–  اهمیت:  نمایشگاه بزرگ پس از فروش خودرو در اروپای مرکزی و شرقی.

–  نکات برجسته:  تمرکز بر قطعات یدکی، تجهیزات تعمیر، و راه حل های پس از فروش.

–  فرکانس:  سالانه (معمولا در ماه مارس).

 

 

 

  1. اتومکانیکا بوینس آیرس

– مکان: بوئنوس آیرس، آرژانتین

–  اهمیت:  نمایشگاه پیشرو پس از فروش خودرو در آمریکای جنوبی.

–  نکات برجسته:  ویژگی های قطعات یدکی، لوازم جانبی، و فن آوری های تعمیر.

–  فراوانی:  دوسالانه (سالهای فرد، معمولاً در ماه اکتبر).

 

 

 

 نتیجه گیری

این نمایشگاه ها برای صنعت پس از فروش خودرو ضروری است، فرصت هایی برای شبکه سازی، کشف محصولات جدید و به روز ماندن در مورد آخرین روندها و فناوری ها فراهم می کند. چه تولید کننده، تامین کننده یا توزیع کننده باشید، حضور در این رویدادها می تواند به شما کمک کند در بازار جهانی رقابت کنید.